Ako postupovať pri reklamácii,

Krok číslo1: ak chcete vrátiť, vymeniť alebo reklamovať tovar, vypíšte reklamačný formulár, ktorý sa nachádza dolu pod týmto článkom.

Krok číslo2: skontrolujte či je tovar naozaj poškodený, a vhodný na reklamovanie. Ak žiadate výmenu alebo len vrátenie tovaru, musí byť tovar zabalený plus visačky... tak ako bol doručený k Vám.

Krok číslo3: Zabaľte tovar a pošlite nám ho na spätnú adresu ktorá je uvedená na balení ( Hlavná 149  Vráble 95201 ) alebo adresu odpíšte z formulára ktorý je v balíku (spätná adresa nieje fakturačná adresa) na vaše náklady ( !POZOR! Na dobierku tovar nepreberáme ) ako náhle tovar príde, skontrolujeme a budeme Vás kontaktovať o rozhodnutí.  Ak je tovar v poriadku, automaticky posielame peniaze na Váš účet ktorý bude uvedený dolu vo formulári ktorý vyplníte ako prvý krok.

Poznámka, ak posielate tovar, môžete pribaliť Vaše požiadavky rukou napísané, čiže sprievodný list. Reklamácia alebo výmena bude urýchlená. Ďakujeme za nákup eShop www.kabelkypenazenky.sk

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY / VÝMENA / REKLAMÁCIA


Vaše kontaktné údaje:

Meno a Priezvisko: *
Adresa na ktorú bol odoslaný tovar: *
E-mail: *
Tel. Číslo: *
Číslo bankového účtu (IBAN) kde vrátime peniaze za tovar *

Informácie o reklamovanom tovare:

Dátum kúpenia tovaru: *
Číslo objednávky *
Kód tovaru / id: číslo  *
Popis tovaru: *
Po uznaní reklamácii chcem tovar: *
 
 
 
Poznámka o poškodení, alebo iné informácie pre nás: *
Odpíšte číslo